I offensiven med nyt branding-univers

Randers City har mere end 150 medlemmer indenfor detailhandel, service og liberale erhverv. Foreningen arbejder aktivt for at profilere byen som den stærke handelsby, den altid har været.

Opgaven med at skabe et opdateret visuelt udtryk blev startet op med indledende møder, hvor vi fik afdækket målgrupper, udfordringer og borgernes opfattelse af det centrale Randers.

Med respekt for eksisterende logo og visuelle elementer byggede vi videre på den velkendte skyline og et genkendelig farveunivers, så overgangen kan ske som en naturlig proces for foreningens mange medlemmer og byens borgere.

Igennem en frisk, tidløs designstil og en rød tråd igennem alle markedsføringsmaterialer står Randers City godt rustet til fremtidens markedsføring – både når det handler om events, trykte medier og i online-markedsføring.

case_randerscity_01
randerscity-foldedbrochure
case_randerscity_02
case_randerscity_03
randerscity-logo-lysbla
case_randerscity_04
case_randerscity_05
randerscity-story
randerscity-bannere
case_randerscity_06
case_randerscity_07
case_randerscity_08
case_randerscity_09
randerscity-statements
case_randerscity_11
Luk, og vis ikke igen