Æstetikken er vigtig, når vi arbejder med digitalt design på et højt niveau. Men det visuelle gør det ikke alene i den digitale verden. Dine kunders tålmodighed er kort. Brugervenlighed er vigtig at tænke ind i dine digitale værktøjer. Det digitale design skal være intuitivt, logisk og nemt at navigere i, uanset om dine kunder møder dig på mobil, tablet, desktop eller noget helt fjerde.

UX og brugervenlighed handler om at udvikle, planlægge og organisere services, som skaber gode kunde- og brugeroplevelser. Ved at anvende UX og brugervenlighed i strategiske processer kan du øge konkurrenceevnen og hjælpe din virksomheden med at fremstå som unik gennem et stærkt brand i alle kontaktflader.

Når vi designer har vi fokus på UX og brugervenlighed. Definitioner som: Let at læse, Let at huske, Effektiv at bruge, Forståelig og Tilfredsstillende / rart at bruge – er alle vigtige parametre, når for eksempel et website skal være brugervenligt.

Få tips og tricks til din markedsføring

Sign up til nyhedsmailen

Sign up her

Fremtidens kommunikation er grøn og bæredygtig!

Buchs har en stærk holdning til både miljø og bæredygtig kommunikation.

Vi har udvalgt tre verdensmål, som vi aktivt arbejder for at implementere både i Danmark og i vores afdeling i Vietnam. Er du nysgerrig på hvordan din virksomheds kommunikationsmaterialer bliver mere bæredygtige?

Læs mere her

Kontakt Henrik
– og book et møde i vores inhouse regnskov.

+45 4698 3557
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mød vores øvrige specialister her:

Kontakt