E-commerce løsning & strategi

Uanset om din virksomhed henvender sig til målgrupper indenfor B2B eller B2C kan vi hjælpe dig med en e-commerceløsning, der øger dit salg. Vi leverer alt fra kampagner og konvertering til selvbetjening og systemintegration.

Styrk din nethandel med en effektiv E-commerce løsning

Vi udvikler gennemtænkte E-commerce løsninger, der skaber synergi og genererer leads på tværs af virksomhedens digitale platforme. Vi har overblikket over den totale kunderejse og indtænker alle touchpoints, når vi udvikler vores løsninger. Når du arbejder strategisk med nethandel, kan du både nå dine målsætninger og løbende indsamle værdifuld viden om dine kunders adfærd på nettet. Ved at analysere disse indsigter bliver det muligt at optimere platformene og øge salget.

Hvem handler på nettet, og hvad køber de?

Svaret er over 80% af den danske befolkning i alderen 16-74 år! Dermed er der et kæmpe marked. Særligt andelen af befolkningen i alderen 65-74 år har været stærkt stigende siden Covid-19 pandemien gjorde sit indtog, og den ser ud til at fortsætte.

Disse varer køber kunderne flest af på internettet:

Tøj, sko og accesories: 69%
Take-away: 89%
Ting til boligen: 44%
Kosmetik og skønhedspleje: 33%
Andet elektronik: 31%
Medicin og kosttilskud: 29%
Computer, mobiltelefon mv.: 28%
Madvarer eller måltidskasser: 26%
Bøger, magasiner eller aviser: 25%
Sportsudstyr: 23%
Legetøj: 22%

Herudover har hele 84% købt digitale varer eller tjenester såsom adgang til streaming af serier, film, e-bøger, musik, spil mv.

Kilde: Danmarks statistik.

Skal din virksomhed også med på nethandel-bølgen?

Kontakt Buchs og få rådgivning om e-commerce

Grøn kommunikation:
Buchs har en holdning til miljø!

Buchs & miljøet

Nyhed:
Vi har åbnet Buchs Labels!

Besøg hjemmesiden

Få tips og tricks til din markedsføring

Tilmeld dig Buchs nyhedsmail og få nyttige tips og tricks til din markedsføring. Du får samtidig chancen for at vinde en 2-timers online marketing workshop med en af vores digitale specialister.

Tilmeld dig
Tips og tricks til markedsføring