Visuel identitet til Cross Kompagniet

Crossfit centret Cross Kompagniet valgte Buchs til at udarbejde ny visuel identitet – lige så rå som træningsstilen.

Målet har været at give nuværende og potentielle kunder en sammenhængende brandoplevelse på tværs af alle kanaler og helt ind i træningslokalerne. Det skaber identifikation og fællesskab – en nøgleingrediens i at skabe og opretholde en stærk lokal kundebase.

Udover en ny klar fotostil, et særligt farveunivers og en rå font, er ankerpunktet i den visuelle identitet den orange kettlebell, som er et uundgåelig element i et crossfit center. De grafiske virkemidler er udarbejdet med fokus på blikfang og genkendelighed.

Eksekvering på alle platforme

Efter designfasen har vi foldet designet ud på tværs af en række on- og offline materialer, som website, facebook, unikke kettlebell-flyers og medlemskort samt effektfuld skiltning, i form af mesh-banner og folier til både skilt og dørindgang.

Den visuelle identitet giver Cross Kompagniet Randers en længe ønsket fornyelse af deres udtryk - som de med stolthed har taget ejerskab på.

Se også mere på crosskompagniet.dk

Virkelig professionelt team! Ufattelig hvor fantastiske ideer de kan få ud af blot en enkelt samtale.

Jeg er blæst bagover!

Christian Lau Jensen

Centerchef og medejer

 

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel. co2-logo-da
Luk, og vis ikke igen
buchs