Nyt branddesign gør det komplicerede enkelt

Time Denmark og Time International har i mange år været førende indenfor mandskabslifte monteret på arbejdskøretøjer. Et stærkt, veletableret samarbejde med amerikanske Versalift var et naturligt springbræt til, at Versalift i 2018 opkøbte Time-koncernen i forbindelse med et planlagt generationsskifte.

Danmark er det naturlige brohoved for hele det europæiske marked – derfor blev det besluttet, at der fra centralt hold skulle skabe et nyt branddesign under det velkendte Versalift-navn – løst på en måde, der giver mulighed for at agere decentralt på de enkelte markeder. Samtidig blev det besluttet at gøre op med fortidens mange brands og subbrands.

Med fuld respekt for det gamle logo har vi udarbejdet et branddesign, der sikrer både den røde tråd og den enkle, klare budskabsformidling – uanset hvem der kommunikeres til og på hvilket niveau. Et rent, klart udtryk, der bygger på få farver, en produkt-/målgrupperelevant billedstil og tidløs typgrafi er elementerne, der danner grundlag for en markant fremtoning på alle platforme og markeder. Samtidig en der skabt en stil, der giver fleksibilitet i relation til lokale markedsforhold.

1
2
3
4
5
6
7
8
Luk, og vis ikke igen