Randers Bo- og Erhvervstræning tilbyder støtte til unge i alderen 18-30 år med indlæringsvanskeligheder af forskellig karakter. De havde behov for at få genopfrisket deres brand med et nyt navn og et visuelt udtryk, der indrammede essensen af deres organisations DNA og formål.

Opgaven til Buchs lød: Kom med et nyt navn og et visuelt udtryk som stikker ud, fanger vores målgrupper og giver os vores helt eget, unikke udtryk. I de indledende møder satte vores stærke team af specialister sammen med Randers Bo-og Erhvervstræning, hvor vi sammen fandt frem til deres kernefortælling, deres væsentlige kendetegn og værdier. Disse samtaler blev udgangspunktet for vores videre arbejde med et nyt navn og visuelle udtryk.

Det nye navn, Strømmen, tog afsæt i den geografiske beliggenhed i Randers og den omkringliggende natur ved Randers Fjord og Gudenåen. Samtidig er Strømmen udtryk for bevægelse, udvikling og dynamik – og evnen til omfavne og tilpasse sig.

Vi hjalp med branding strategi og udarbejdede en komplet visuel identitet, som afspejler den mangfoldighed og rummelighed, stedet står for. Med rene og klare farver i stor kontrast er der skabt en kommunikationsunivers, der er markant og skiller sig ud i alle sammenhænge.

Læs mere om strategi