Randers Storcenter

Outsourcing af marketing
Nøgleordet er fleksibilitet, når Randers Storcenter sammen med Buchs samarbejder om centrets online aktiviteter. Samarbejdet tog udgangspunkt i et ønske om at synliggøre værdien af online aktiviteter og indsatser – og at opnå større ejerskab over sine online mediekanaler med hjemmesiden som omdrejningspunkt. Siden har Randers Storcenter outsourcet dele af sine marketingopgaver til Buchs.

Hos Buchs tror vi på, at et stærkt samarbejde skaber gode resultater. Og vores samarbejde med Randers Storcenter er ingen undtagelse.

web_randersstorcenter
lene_randersstorcenter

”Buchs er med til at lægge vores online strategi, som også understøtter alle de andre markedsføringstiltag, vi sætter i søen. Vi ser Buchs’ medarbejdere som meget kompetente og rigtig behagelige samarbejdspartnere, som er i øjenhøjde med os og taler vores sprog.”

Lene Nørgaard, Marketing- og eventchef, Randers Storcenter

stats_randersstorcenter

Det strategiske fundament
Med udgangspunkt i udarbejdelsen af en digital marketingstrategi, er der opsat en række digitale KPI’er, der understøtter Randers Storcenters forretningsmål. I tråd med strategien sørger Buchs nu for i samarbejde med centrets egen marketingafdeling at eksekvere på flere online kanaler.

Buchs sørger for løbende at understøtte og supplere centrets andre markedsføringsaktiviteter med henblik på til stadighed at være synlige i de geografiske områder, hvor centrets kunder befinder sig. Samarbejdet understøtter samtidigt Randers Storcenters marketingafdeling i at synliggøre effekten af de digitale indsatser overfor centrets bestyrelse.

buchs-christianroyal-1

Vores specialist i online strategi, Christian Royal, har sammen med Randers Storcenter udviklet en dybdegående og agil online strategi, som altid holder dem up-to-date og sikrer en rød tråd i samarbejdet.

En naturlig del af dagligdagen
Det tætte samarbejde mellem markedsførings-teamet hos Randers Storcenter og Buchs har indtil videre været en succes. Buchs fungerer som en effektiv støtte til marketingafdelingen i det daglige arbejde og sikrer sammenhæng i de mange forskellige online aktiviteter – på tværs af samarbejdspartnere. Som en naturlig del af det daglige arbejde, bidrager Buchs både med hands-on opgaver, rådgivning og sparing.

Ved at outsource dele af sine digitale marketingopgaver har Randers Storcenter altid adgang til ekspertise uanset hvilke digitale kanaler, der er tale om. Det giver fleksibilitet i det daglige velvidende, at opgaverne bliver udført i tråd med de opstillede forretningsmål.

Timerne og opgaverne fordeles ud fra Randers Storcenters ønsker og med udgangspunkt i egne kompetencer og ressourcer. Det sikrer synergi mellem teamet hos Randers Storcenter og det faste team hos Buchs.

Opfølgning sikrer fokus på udvikling
Strategien er agil og sikrer konstant fokus på udviklingen. Alle ved præcis, hvor vi skal hen med markedsføringen. Alle ved, hvilken taktik og handling der skal i spil, for at vi sammen når målene.

Med udgangspunkt i strategien, målsætninger og KPI’er afholdes der løbende opfølgningsmøder, hvor der gøres status på mål, KPI’er, nye retninger og tiltag. De månedlige sparrings- og opfølgningsmøder er med til løbende at skabe overblik og fokus – og en fælles retning. Dermed holdes Randers Storcenter up-to-date og er konstant fokuseret på udviklingen, så man ikke lader sig distrahere af pludselig opståede muligheder, der ikke er i tråd med strategien.

Overvejer du at outsource din markedsføring?


Book et uforpligtende møde med os. Det koster dig kun den tid, det tager at træffe en god beslutning.

Thomas Søby
Kontaktdirektør

Luk, og vis ikke igen