Fodtøj der føles som nye fødder – så kort kan det siges om idégrundlaget for New Feet. Med udgangspunkt i ortopædisk håndværk tilbydes et bredt sortiment til følsomme fødder. Den første serie af fodtøj blev lanceret tilbage i 2004 med udgangspunkt i sårhelingsproblematikker. I dag står New Feet bag to årlige, brede kollektioner, der også har opnået stor popularitet i forbindelse med forebyggelse, sund livsstil og bæredygtighed.

I Danmark er New Feet 100% forhandlerbaseret. Så da tiden var inde til en afløser for den syv år gamle hjemmeside, var fokus rettet mod såvel såvel slutkunder som gode, faste samarbejdspartnere.

Løsningen blev et komplet brandingsite med indbygget forhandlersupport via datawarehouse baseret på PIM-integration. I datawarehouse kan den enkelte butik logge ind og få adgang til alle produktdata, billeder, markedsføringsmaterialer og meget mere. Mindre administrativt tidsforbrug og hurtigere service, præcis når der er brug for det, er de umiddelbare, tydelige fordele.

Se løsningen her: new-feet.com

PIM er da dyrt, er det ikke?

New Feets hjemmeside er baseret på Dynamicweb platformen, der har et integreret PIM-modul. En løsning der prismæssigt ligger på et markant mere overskueligt niveau, end man almindeligvis forbinder med PIM-begrebet. Inden man kaster sig ud i PIM, skal man dog gøre sig klart, at der skal afsættes interne ressourcer til håndtering, skabelse og strukturering af de nødvendige data.

Med Dynamicweb-platformen er NewFeets løsning endvidere forberedt for shops på udvalgte eksportmarkeder, herunder ERP-integration.