Randers City har mere end 150 medlemmer inden for detailhandel, service og liberale erhverv. Foreningen arbejder aktivt for at profilere byen som den stærke handelsby, den altid har været.
Opgaven med at skabe et opdateret visuelt udtryk blev startet op med indledende møder, hvor vi fik afdækket relevante målgrupper, branchens udfordringer og kortlagt borgernes opfattelse af det centrale Randers. Dette indledende arbejde gav os de nødvendige indsigter, så vi kunne udarbejde løsninger, der tog udgangspunkt i virkeligheden og gav en effekt.
Med respekt for det eksisterende logo og de visuelle elementer byggede vi videre på den velkendte skyline og det genkendelige farveunivers, så overgangen kunne foregå i en naturlig proces for foreningens mange medlemmer og byens borgere. Farverne er smukt afstemte med hinanden uanset om de skal fremgå digitalt eller på trykte materialer, og de udtrykker et professionelt og sammenhængende look.
Vores grafiske specialister designede en frisk, tidløs visuel stil, der sikrede en gennemgående rød tråd i alle kommunikationsmaterialer og platforme. Randers City er blevet godt rustet til fremtidens markedsføring på tværs af alle kanaler og medier – både når det handler om events, trykte medier og online markedsføring.