Ny visuel identitet og katalog til Steppie

Når dine venner siger, at noget er godt, får det dig oftere til at købe. Den tendens ville Steppie gerne understøtte med hjælp fra Buchs. Steppie designer og producerer balanceplader, som gør det lettere og sundere at stå op på arbejdet.

Buchs blev valgt til at give Steppie en ny, professionel visuel identitet. Vi holdt fast i Steppies sunde grønne farve, men gjorde det overordnede udtryk mere indbydende og appetitligt. Det gjorde vi blandt andet med letafkodelige ikoner, store billeder og mindre tekst-afsnit.

Den vigtigste del af opgaven var at designe og producere en brochure til emballagen. Buchs har trykt brochuren i én version med indhold på både dansk, tysk, engelsk, norsk og svensk. Nu kan Steppie bruge publikationen til at få de gode budskaber ud på alle sine markeder.

Den indbydende tryksag har beskeden ”Share if you care” på bagsiden. Med den får Steppie nu endnu flere brugere af balancepladen til at gøre deres venner til at bestille pladen på prøve og blive kunder.
Som en del af processen har vi også instrueret præsentationen af Steppies nye product, Steppie Soft Top, på billeder og video.

Buchs har været gode til at gøre vores udtryk mere moderne uden at gå på kompromis med det seriøse emne, vi har med at gøre. Vi havde haft svært ved at holde den røde tråd uden hjælp og mange gode idéer fra dem.

Gitte Toft, indehaver, Steppie.

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel. co2-logo-da
Luk, og vis ikke igen
buchs