La pampa

Iværksætter Jørgen Gluds drøm – igennem 10 år – om at kunne producere mousserende vin er nu kommet et skridt nærmere virkeligheden. Planen er at opføre en argentinsk inspireret champagnevingård nær Randers.

Buchs har hjulpet projektet på vej ved at udvikle La Pampas logo og visuelle identitet samt salgsmaterialer og præsentationer. I tæt samspil med kunden, har vi skabt en visuel og kommunikativ Rød Tråd, så La Pampa fremstår som et gennemført brand – uanset hvor man møder brandet online, såvel som offline.

la-pampa-field-logo
la-pampa-vingard1
la-pampa-vingard3
la-pampa-ikon1
la-pampa-vingard2
la-pampa-vingard4
la-pampa-logo-elementer
la-pampa-iphones
la-pampa-inspirational-images
la-pampa-sparklingwine
la-pampa-typography
la-pampa-visitkort1
la-pampa_pattern1
la-pampa-hotelngle
la-pampa-brevlinie2
la-pampa-bottle

Vingården skal hedde La Pampa og bliver et kooperativ, som man har kendt det fra gamle dage i Spanien og Portugal. Derfor vil det være muligt for andre at købe sig til en andel i vinproduktionen. Champagnevingården får eget hotel og restaurant og dækker et område på 10 hektar med 35.000 vinstokke.

la-pampa-totebag
la-pampa-brevpapir1

Er du vokset ud af dit logo?


Book et uforpligtende møde med os. Det koster dig kun den tid, det tager at træffe en god beslutning.

Thomas Søby
Kontaktdirektør

Luk, og vis ikke igen