Fra lokal til international i stil og tone: JEMA A/S

Det kræver et solidt fundament, når din virksomhed skal gøre sig lækker overfor store, internationale kunder.

Det ved de hos JEMA A/S i Bjerringbro. I 74 år har de bygget deres virksomhed på godt, dansk håndværk og intelligente løsninger. Derfor er vi også stolte over, at JEMA A/S vælger Buchs hver gang. Denne gang var opgaven en opdatering af deres visuelle identitet og kommunikation.

JEMA A/S består af to stærke brands; JEMA AGRO og JEMA LIFT. AGRO-divisionen producerer transportanlæg til kornindustri, mens LIFT-divisionen producerer hydrauliske løfteborde. Begge har forhandlere i det meste af Europa.

Deres målgrupper har ændret sig fra lokale og små til internationale og store virksomheder. Derfor skulle den samlede identitet løftes til et nyt niveau. Vi har strammet op på logo, farveunivers og tekster, så de nu kombinerer JEMAs store visioner for fremtiden med respekt for deres stolte traditioner.

Vi går til Buchs, fordi vi ved, hvad vi får. De forstår, hvad vi har brug for at fortælle vores kunder og forhandlere – med og uden ord. Det gør det lettere for os at banke døre ind i udlandet, når vi tager os professionelt ud. Og det gør vi på alle måder nu.

Jens-Peter Lundgaard, adm. direktør, JEMA A/S

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel. co2-logo-da
Luk, og vis ikke igen
buchs