Brandsite med friskt udtryk

God solcreme er ikke meget værd, hvis den bruges forkert. Derfor ønskede DermaPharm at støtte forhandlerne online med vigtig viden om solcremeserien Hello Sunshine.

Buchs hjalp med et let og indbydende websitedesign, som får oplysningerne til at glide lettere ned hos forbrugerne. Designet adskiller sig fra konkurrenternes med store billeder, letforståelige piktogrammer og et solrigt Instagram-feed.

Buchs har i forløbet været rigtig gode til at lytte til vores ønsker og haft en super professionel tilgang til projektet. Det er en fornøjelse at arbejde sammen med et team, som leverer varen og ikke går på kompromis. Hjemmesiden rammer præcist det, vi ved DermaPharm er kendt for og gerne vil signalere i alle aspekter. Samarbejdet med Buchs har været en god oplevelse, og det er bestemt ikke sidste gang, jeg benytter mig af dem.

Stine Priess, konsulent for DermaPharm.

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel. co2-logo-da
Luk, og vis ikke igen
buchs