Blog

 

På bloggen deler vi lidt af hvert. Erfaringer, viden, tanker, tips og tricks.

5 tips til effektiv markedsføring med nyhedsbreve

Vil du gerne have flere tilmeldinger til dit online nyhedsbrev? Flere, der åbner dine e-mails og klikker på dine tilbud? Her er 5 tips til bedre markedsføring og flere leads med nyhedsbreve: 1. Giv modtager et godt tilbud på dit website Et godt tilbud kan få modtageren til at føle, at der er noget i […]

Læs indlægget

B2B leadgenerering: Inbound marketing eller kold kanvas?

Vi kender alle den traditionelle form for salg, hvor vi tager telefonen og ringer til folk – vi kalder det for kold kanvas. Men efterhånden som kunderne er blevet mere digitale, er en anden form for kontakt ved at vinde frem – vi kalder det for inbound marketing. I sin klassiker ”The Principles of Marketing” […]

Læs indlægget

Sådan laver du B2B leadgenerering med sociale medier.

Du bruger dem nok allerede i dag som privatperson og som virksomhed – de sociale medier. Du tænker måske ikke over det i hverdagen, men de sociale medier er en oplagt kilde til leadgenerering. Når vi taler B2B, er der ikke alle virksomheder, der er klar over mulighederne på de sociale medier. Især for [...]

Læs indlægget

Digital strategi og effektmåling

Den digitale udvikling har gjort det nødvendigt for virksomheder at være online. I dag handler det ikke om hvorvidt vi skulle være online, men om hvad formålet er med at være online, og hvordan vi måler på vores indsatser på de digitale kanaler, og derved sikrer at vores indsatser bidrager til værdi i virksomheden. Det […]

Læs indlægget

Sælg til den nye B2B køber – de digitalt indfødte!

Næste generation af indkøbere står klar i kulissen, B2B køberne. De er ved at vinde sit indpas på arbejdsmarkedet og den stiller helt nye krav til dig og din B2B markedsføring. Det kommer nok ikke som den store overraskelse, at markedet ændrer sig. Særligt det digitale marked har fået et løft og i de seneste […]

Læs indlægget

God brugeroplevelse (UX) skaber flere kundeemner

I forbindelse med design eller redesign af en hjemmeside er der ofte tendens til udelukkende at hæfte sig ved det visuelle. ”Den her blå ser ikke helt rigtig ud… ville det ikke være bedre at have logoet i højre side af skærmen?… hvad med et stort billede på midten af siden?” Det handler om meget […]

Læs indlægget

Effektiv B2B marketing med en målrettet hjemmeside

B2B marketing omfatter mange markedsføringsdiscipliner. Hjemmesiden er én af dem, og de fleste virksomheder har efterhånden indset, at nutidens hjemmesider er mere end blot et ”online visitkort”. I dag gennemføres en stor andel af B2B handler anonymt online, og hjemmesiden er blevet et markedsførings- og salgsværktøj, som [...]

Læs indlægget

Salgsudvikling i industri- og produktions­virksomhed

Marketingfolk i produktions- og industrielle virksomheder har gennem tiden haft succes med traditionelle “udadgående” afsætningskanaler. Ny forretning blev genereret på messer, og kundeemner kom til gennem telefonbøger, handelsmagasiner, telefonsalg, direct mails og lignende.Køberne var tvunget til at opsøge [...]

Læs indlægget

side 1 af 2

Vil du videre med dit brand?


Book et uforpligtende møde med os. Det koster dig kun den tid, det tager at træffe en god beslutning.

Thomas Søby
Kontaktdirektør

Vil du videre med dit brand?


Book et uforpligtende møde med os. Det koster dig kun den tid, det tager at træffe en god beslutning.

Thomas Søby
Kontaktdirektør